fredag 6. november 2009

Så begynner den store reisen for livet...!




Da har førstemann begynt sin reise ut i den store verden:)
Det var veldig sårt å gjøre ting klart for avreisen i dag, og samtidig tenke på å se "bebisen" dra!

Heldigvis drar ikke alle samtidig, så jeg får litt tid på å forberede meg mentalt. Sistemann reiser faktisk ikke før nærmere jul, så jeg har enda flere uker å kose meg på:)

Lille blå (bildet), - her hos oss kalt for "Atli", - er nå den eneste som enda ikke funnet seg noe nytt hjem.

Atli er minst i flokken, men absolutt ikke noen sinke! Han er en tøff og imøtekommende liten gutt, som er med på alle nye ting! Han elsker å kose i fanget, er glad i mat, - og tar enhver utfordring på strak labb.

Jeg ser for meg at han vil bli glimrende som f. eks agilityhund for de som ønsker det:)
Han blir kun solgt til en aktiv familie iallefall, - vi har heldigvis tid og mulighet til å vente på den rette familien til denne flotte gutten!


Her er en liten film på valpene fra i dag. "Bamsene" våres:)